EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Paspopje…

Dit Paspopje heb ik een hele tijd
geleden alweer gemaakt..
Ik ben begonnen met een styropor paspopje
waarover ik een laagje
zelf hardende klei aangebracht heb!

Na droging heb ik de kleilaag eerst goed
glad geschuurd
waarna ik het geheel heb geschilderd in een
lichte kleur en alles heb gepatineerd,
Na droging heb ik met potlood een korset getekend
die ik vervolgens heb geverfd met
Champagne kleur van Folk art, en daarna heb ik
met een lijmpistool de randjes en kantjes aangebracht,

en tevens oude charretels er onderaan gehangen!
Richard heeft voor mij een standaard 
gegoten van beton, maar ze zijn
ook kant en klaar te koop in hobbywinkel!
Een houten kastdeurknopje bovenop geplaatst,
geschilderd in gewenste kleur,
is de kers op de slagroomtaart!!!
  

5 opmerkingen:

  1. Joh wat is ie lief!!! Ik heb ook nog een styroform paspopje staan daar moet echt iets mee gebeuren. Lief deze, en die charretels haha grappig. Ik heb een paar geurzakjes gemaakt in de vorm van een corsetje en ook charretels aan gezet :)

    Liefs van Marian.
    (PS vind dat je altijd van die leuke ideetjes vind, wil ik gewoon even zeggen ♥)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, je bent een schat ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een jobke moet dat geweest zijn ! Maar het resultaat mag er zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi mied, maarja, dan heb ik het ook in het echt gezien :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat is knap gedaan,als je had verteld dat je dit popje had gekocht en dat het oud was,had ik je gelijk geloofd,super!fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen