EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Herfstkrans

 
Is ie niet helemaal geweldig goed gelukt?
Eerst een heerlijke wandeling in de bossen,
dan bij thuiskomst
alle dennenappels laten drogen door ze
uit te spreiden in het zonnetje!

Als ze goed gedroogd zijn, kun je ze op een
strooien krans plakken met lijmpistool,
wel voorzichtig voor je vingers hoor,
want die word behoorlijk heet!

De gaten die ontstaan tussen de dennenappels in,
kun je opvullen met bijv. mos
zoals ik hier heb gedaan!

En klaar is je herfstkrans, leuk voor binnen
maar ook voor aan de buitendeur!

     
Heel veel Knutselplezier!!!
XXX

7 opmerkingen:

  1. Oh, die is geweldig, ik heb een zak met gedroogde denneappels en mos in huis.......nu alleen nog tijd vinden :)))))))
    Geniet van je supermooie krans,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk joh...ja het wordt echt herfst. De bladeren vallen bij bosjes, ik word dagelijks gebombardeerd door vallende eikels (die uit de boom...niet door lopende eikels hihi)

    Liefs van Marian (kom eens kijken op mijn blog, heb een nieuw ideetje ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig is ie geworden, leuk idee om volgende week met de kinderen te doen, die hebben dan HERFST vakantie !!!
    heb het wel eens gedaan met van die Belgische potjes en dan een grote denneappel, met mos en eventueel nepsneeuw, of granberry's ertussen
    heerlijk deze tijd van knutselen met spulletjes uit de natuur !!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjee die is super geworden.....
    Fijne dag
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb al een aantal denneappels en een krans.. nu ben ik nog op zoek naar mijn lijmpistool... gohh waar zou dat ding nu kunnen zijn.........
    Maar jou krans is geweldig... en af!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi is je krans.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is super mooi geworden idd een leuk idee voor de vakantie straks.
    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen