EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Mijn GeFreubel!!!

Het patroon
voor het hart en het alfabet borduurwerkje
had ik gekocht op de handwerkbeurs
in Rotterdam,
Trouwens alles wat ik in deze post
laat zien heb ik daar gekocht!
en Ik ben heeeeel ijverig geweest ;o)


Dit prachtige schaapje krijgt nog een
mooi standaardje om op te staan,
Richard gaat dát voor mij maken, met de draaibank!
Foto’s volgen later!! Tenminste (als ‘t lukt..;o)


 
Nog een mooi hartje met lavendelgeur!

Dit schaapje vind ik helemaal geweldig gelukt!
Zie je dat Roestige hartje?
Dat is zijn staartje!!! Super Leuk toch?
Deze hou ikzelf, Obviously ;o)
Hij staat op dit moment al te pronken
in mijn MooiedingenKastje!

De andere spulletjes zijn bedoeld als
Sinterklaas Cadeautjes, want dat is ‘t ook alweer bijna!!! 
Stt.. Niets verklappen hé?
   
Fijn weekend allemaal en
Heel Veel Knutselplezier!!!
XXX

3 opmerkingen: