EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Nog een Krans!

Deze keer eentje met Walnoten…
In onze tuin staat een grote boom vol met walnoten;
Ik heb ze opgeraapt toen ze gevallen waren,
en ze goed laten drogen!
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een
paar zakken in de winkel kopen.

  
Ik heb ze met een lijmpistool op een
strooien krans geplakt!

Waarna ik de krans met noten wit gespoten heb!

  

Na droging heb ik er grijze Tillandsia tussen geplakt
om de gaten op te vullen!
TIllandsia is te koop in hobbywinkel maar soms
ook bij Blokker of Xenos!
en dan is je prachtige krans klaar, die eruit
ziet alsof ie zo uit de winkel komt..;o)

 
Heel Veel Knutselplezier!!!
XXX

6 opmerkingen:

  1. ik wil nog aan de slag met denneappels maar deze is ook heel erg mooi.. bedankt voor de inspiratie!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi.
    Wat leuk werk he, kransen maken.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd zo leuk om even op je site te kijken krijg er altijd ideeen van. heb al heel wat kransen gemaakt daardoor.
    Vr groet ilse plugge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel kransen al gemaakt door je mooie en leuke site.
    Vr groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Ilse
    wat leuk dat ik je kan inspireren, vooral doorgaan, het is heerlijk om creatief bezig te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen