EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Beursaankopen

Afgelopen Zaterdag zijn Richard en Ikke naar
de handwerkbeurs in Rotterdam geweest!
Ik vond het erg leuk, voor iemand die altijd alleen
maar op hobbybeurzen te vinden was,
was dit een aangename verrassing!

  
  Ik heb verschillende leuke spullen gevonden en gekocht
en ik moet toch even zeggen dat ik bij de kraam
van Atelier Bep wel heel erg hebberig werd!
Ik weet niet of jullie haar kennen?
dus hier even de link naar haar online winkel!

 
Die kleuren en dat sfeertje? Ja, dat past wel bij mij!
Primitive Stitchery
Als je klikt op de foto hieronder kom je op een
online shop waar je ook hele mooie patronen kunt kopen!

Logowithtext
Ik heb verschillende patronen gekocht
en zo ook lapjes stof om er iets van te maken
als het borduurwerk af is!
Ik heb ook een kant en klaar pakket gekocht om die
kipjes te maken die je op de foto hierboven ziet!
 

en bij sommige kramen kreeg je een gratis patroontje
als je er iets gekocht had,
zoals je kunt zien op de foto hierboven
zit er een patroontje vastgeniet op de tas!

Verder waren er een paar leuke kramen met
Tilda stoffen en boeken.
zoals de handwerksite.nl waar ik een paar stofjes
heb uitgezocht om hartjes en andere cadeautjes te maken,
uit het boek wat ik een tijdje geleden al gekocht had!

  

Geslaagde dag dus! en ik ben ‘s avonds ook
al meteen begonnen met borduren, 
met mijn de benen op de bank en een spotlight
op mijn handen… HEERLIJK!!!

Foto’s hiervan volgen later weer!!
Veel Knutselplezier!!!
XXX

6 opmerkingen:

  1. Schattig, die kipjes ook :) Ja die site ken ik, van de Primitive Stitches :) Kijk er regelmatig en "verlustig"me dan ook haha.

    Veel borduur plezier, het weer is er goed voor....tis koud bbbrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou meid, je hebt je duidelijk niet kunnen inhouden hahahaa, done that :))leuke stoffen heb je gekocht, ik moet toch echt eerst eens mijn stoffen voorraad opmaken :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heerlijk allemaal..ik ga eens kijken naar die linken die in je blog staan.. ik word ook hebberig!
    groetjes en borduur ze!
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, schitterend.
    Bep heeft zoveel moois.
    "Gevaarlijk" :-) om daar naar toe te gaan.
    Wel een aanrader inderdaad!
    Je hele blog is een kadootje.
    Zo tof op op te snuffelen.
    Groetjes, DEKA, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie voor alle lieve woorden ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je compliment,maar voor jouw geld hetzelfde hoor,erg leuke dingen maak je en zeer creatief
    groetjes Lita

    BeantwoordenVerwijderen