EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Nog een middagje Heerlijk Freubelen

 

Ik heb dit Elandje zitten freubelen
en het was echt freubelen, hoor…
Hij ziet er groot uit, 
maar dat lijkt alleen maar zo! ;o)

Dit Elandje had ik gekocht bij Atelier Bep,
en zat in een kant en klaar pakketje.
Ik vond alleen het stofje voor z’n broekje niet leuk
dus dat heb ik vervangen door een ander kleurtje!

  
en dit kleine Zeepaardje komt uit het Tilda boek
TILDA’s Summertime

Ik vind ‘t Heerlijk om, zo af en toe, een paar uurtjes
op mijn hobbykamertje door te brengen,
en als er dan zulke leuke figuurtjes
uit m’n handen komen, ben ik helemaal blij!!!

 

Heel Veel Knutselplezier!!!
XXX

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk is je elandje geworden.
    Die past gezellig in deze hefsttijd en met kerst is hij ook schattig.


    Groeten, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anna
    Nou je hebt goed zitten freubelen, want je elandje is erg leuk geworden, En ook je zeepaardje.
    Nog veel knutselplezier. (mag ik ook graag doen)
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat schattig dat elandje
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik nou ook,ik maak quilts maar tussendoor maak ik van die frobeldingen,gewoon lekker om te doen
    groetjes LIta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute, Anna...why didn't I see this before? Oh, I know...in some periodes I just don't have time for reading blogs...I wish it wasn't so! I love the moose/deer!!

    BeantwoordenVerwijderen