EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Vintage Breimandje

        
  Toen ik dit oude breimandje zag staan
bij de kringloopwinkel deed me dit meteen
denken aan mijn oma!
en kon ‘m dus niet laten staan,
en zeker niet voor de prijs van maar 3euro.

Het mandje had geen deksel,
maar dat is natuurlijk geen probleem
voor zo’n handig iemand als Richard;o)


Ik heb om het plankje een mooi stofje gemaakt
met dikke fiberfill ertussen,
zodat het nu een prachtig mandje is geworden
en heel handig in gebruik!

Vinden jullie ‘m niet helemaal SUPER geworden?

4 opmerkingen:

  1. hallo,

    dit komt me bekend voor. Heeft dat al niet op je blog gestaan?
    Ik kan mis zijn hé.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een waar pronkstukje is ie geworden.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar dat iets niet duur hoeft te zijn....en al helemaal niet als je er nog een stukje van je zelf inlegt.
    Geweldig...nog meer opbreng ruimte...en wat voor een.
    Nog een fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is leuk geworden, maar dacht inderdaad ook dat ik hem al gezien had.

    gr Natasja

    BeantwoordenVerwijderen