EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Leuke Beurs!

Handwerkbeurs2012(klik op foto voor bron)

De Creatieve Hobby- en Handwerkdagen

Boordevol producten, workshops en
creatieve technieken voor andere creatieve
hobby's. Zoals: breien, haken, borduren, naaien,
patchwork en quilten, sieraden maken,
home- en groendecoraties maken,
decoreren van taarten, schilderen etc.

Data
15 t/m 17 maart 2012 Brabanthallen Den Bosch
Elke dag van 10:00 uur tot 17:00 uur.

Entreeprijs
€ 7,50 per persoon – Combiticket
met Knotsgekke Kaarten- én Scrapdagen
Brabanthallen: € 9,- per persoon
Kinderen (van 4 t/m 12 jaar): € 5,- (incl. workshops en verrassingstasje. Zij mogen beide beurzen bezoeken.)
Mannen mogen in gezelschap van
een vrouw GRATIS naar binnen.

~LEES HIER MEER~

2012 (klik op foto voor bron)

2 opmerkingen:

  1. ja, ik kom ook. Ik heb mijn combiticket al gekocht via het internet.
    Misschien kom ik je daar tegen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja misschien wel..lijkt me leuk ;o)
    ik ga donderdag met een vriendin!
    alleen naar handwerkbeurs!
    ik heb lange blonde haren en ben gekleed in het zwart... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen