EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Scharen…

Door mijn vele jaren dat ik handwerk
en kleding naaien, heb ik natuurlijk regelmatig
een schaar in mijn handen!

En ook al jaren
koop ik alle (betaalbare) scharen
die op rommelmarkten tegenkom!
Je zou dus kunnen zeggen dat ik ze verzamel ;o))

Maar ook de vele foto’s die op internet te vinden zijn
sla ik op mijn harde schijf op!

Vandaag zal ik jullie enkele van deze foto’s laten zien
Ik weet niet meer waar ik ze gevonden heb,
dus ik vermeld deze keer geen bron!


dus nu Alleen maar even genieten
van de mooie foto’s van prachtige scharen ..





4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verzameling! Wie zou die scharen al allemaal in hun handen hebben gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi al die verschillende scharen zo bij elkaar!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoveel soorten scharen. Modellen die ik nog nooit heb gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een bijzondere modellen zitten er bij.
    en mooi, die verroeste exemplaren.
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen