EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Borduurwerkje…

Ik heb eindelijk het patchwork paneeltje af!
Het borduurwerk heeft een vriendin
van mijn moeder gemaakt!
Ze is 85 jaar oud,
en wilde graag wat te doen hebben.
Ik heb haar patroon, garen en stof meegegeven
en een 2tal weken later, kreeg ik het af terug

maar ja…
toen moest ik er zelf nog iets moois van maken ;o))
en dat is dus dit paneeltje geworden..

Ik heb haar nog maar wat
meer garen, stof en patronen meegegeven
dan
heeft zij wat te doen en ik krijg iets moois terug ;o))

2 opmerkingen:

  1. Toevallig kwam ik op je blog! Wat snel en knap gemaakt van de moeder van je vriendin! Je hebt er een leuk paneeltje van gemaakt.

    Ik ga je graag volgen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bekeken, zo heeft ze iets te doen en jij een mooi resultaat. Je hebt er iets moois van gemaakt, het combineert goed.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen