EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Vervolg Pruttelen!

Gisteren heb ik jullie mijn pannetje
met gepruttel laten zien en vandaag
het resultaat van dat pruttelen!
Onderop liggen de originele stoffen.
Dat is toch zekers een flinke verkleuring?
Goed gelukt, vinden jullie niet?

  
Ineke van Doornroosje vroeg mij of
de kleur ná het wassen intact bleef?
Tja dat weet ik niet zeker, Ik heb het wel
onder warm water afgespoeld vanwege de koffiedrek,
en toen bleef het zitten, maar in de wasmachine
gaat het heel wat vaker rond met meer water.
In principe maakt het ook niet zo veel uit
voor de projecten die ik ermee maak,
want die hoeven toch niet gewassen te worden!

Dit is het speldenkussentje wat ik gemaakt heb
van de stof op de bovenste foto!

Ik heb nog nooit zo’n geweldig mooi
speldenkussentje gehad!


Ik heb haar daarna nog bekroont! Lief hé?
Het Patroon heb ik van Tammy,
Ik heb haar foto’s gestuurd van de vogeltjes
die ik tot nu toe gemaakt heb,
en dit was haar reactie; (In het engels)

Anna, how cute are those!!!!!! I just love them
with the little hat And the little crown is too cute!!!
You did an excellent job! I love
seeing peoples creations with my patterns.
Thank you so much for sending pics.
Tammy.
 

2 opmerkingen:

  1. Wat lief zijn je vogeltjes...en dat speldenkussen is idd een schatje ♥ ALS ik het goed heb blijft de kleur na het wassen er wel in hoor, wordt misschien ietsje lichter maar verder... Heb het zelf met thee gedaan en dat blijft er ook in. Die kleur was iets te rood geworden (verkeerde thee lol) maar verder...prima ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig voor je Anna dat het gelukt is.
    En wat een schitterende speldenkussen heb je gemaakt zeg, echt om van te smullen zo mooi.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen