EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Kreativ Blog Award

Om 1 of andere reden kan ik mijn concepten
die ik met Window Life Writer maak
niet op mijn blogs overzetten!
Dus ben ik het nu op de ouderwetste
manier aan het proberen!
Het was gisteren ook al heel de dag en vandaag weer
dus waarschijnlijk zijn ze aan het up- daten ofzo
en moet ik nog even geduld hebben,
en jullie dus ook...
Ik heb heel veel mooie en leuke concepten
klaar staan...maar helaas!!!



Ik wil jullie nog wel even deze
AWARD
laten zien die ik van Soraya
heb gekregen!

Heerlijk om Creatief te zijn en dan
een waardering hiervoor te krijgen..

Dank je Wel, Soroya!!!


Up date
Blogger geeft te kennen dat ik mijn Tax heb bereikt
Ik kan nog wel tekst op mijn blogs zetten
maar absoluut géén foto's meer!
En dat vind ik leuker als mijn gekwebbel
dus nu moet ik eens even gaan bedenken
wat ik nú verder ga doen???

Ik laat het jullie nog weten!
Groetjes voor nu!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je dik verdiende award,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen