EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Mijn Creatie’s

Mijn Creatie’s van Afgelopen week!

Ik heb weer vanalles geknutseld en ook
weer vanalles af gekregen!
Hieronder laat ik jullie ‘t een en ander zien…

        
Ik heb een paar aardbeitjes gemaakt!
Nou ja, ze lijken niet echt op aardbeitjes, maar
ik gebruik het patroontje ervoor!
~ Lees 't Hier Terug ~

Mijn oefenlapje met Staafknoopjes!
~ Lees 't hier Terug ~


Zelfs Richard vind ze helemaal te gek,
en wilde graag een paar in de auto hebben bungelen!


En een paar hele kleintjes,
als oorbellen


Ik heb m’n schilderij weer tevoorschijn gehaald,
waar ik
een tijdje geleden mee begonnen ben!
maar op ‘n gegeven moment had ik geen inspiratie meer..
Ik ken mezelf want dan mislukt het meestal!
dus heb ik ‘m aan de kant gedaan omdat
het tot zo ver nog niet mislukt is!
Hopelijk gaat ‘t deze keer lukken om ‘m af te maken?!

Verder heb ik nog een paar geurzakjes gemaakt
gevuld met een zakje Eucalyptus geur!

Zo dat was het voor deze keer!
Tot Morgen! xxx

4 opmerkingen:

  1. in de streek waar ik woon zeggen we GOE BEZIG mooie dingen maak je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend is het allemaal Anna,wat ben je toch hele dagen creatief schat.
    je handen liggen nooit stil.
    heel erg mooi allemaal,heb weer genoten.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo he, wat een prachtige creaties allemaal!
    Schattig die aardbeitjes. En met dat schilderij komt het ook vast goed!
    Groetjes, Joni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig de aardbeitjes,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen