EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Kralen, kralen en nog eens kralen~

Richard heeft vanmiddag vrij, en we gaan
op stap, dus helaas géén knutselen voor mij!
Ik laat gewoon even een paar foto’s zien
van…mijn tik!! mijn kralentik…

Afbeelding 036

Dit zijn stapelbare bakjes waar 4 doosjes ingeschoven
zijn, ik heb 16 bakjes met ieder 4 doosjes.
Vol met kralen en onderdelen!
  Afbeelding 042
Verder heb ik nog grotere bakjes, waarvan je de
maat van het vakje zelf kunt bepalen!Deze bewaar
ik in een grote ouderwetse koffer van vroeger!

Afbeelding 040
Zoveel mogelijk gesorteerd op kleur, of materiaal!
Ik heb weinig of geen kunststof kralen,
De meeste kralen zijn gemaakt van glas,
maar ik heb ook van hout, schelp en been!

Afbeelding 043 Afbeelding 044 
   Ik heb écht een heuse kralentik…
Ik knutsel al bijna 18 jaar en daarvóór bewaarde
ik altijd al kralen en kettingen of onderdelen ervan!
Dezelfde tik heb ik ook met kant en knopen!!
Daar laat ik een andere keer wel iets van zien…

Afbeelding 039Groetjes en tot de volgende keer.

Alles over onze middag en waar we naar toe
zijn gegaan… Kun je morgen lezen op,

http://memoiatelier.blogspot.com/

5 opmerkingen:

  1. wat leuk zoveel kralen, en wat een handige opbergboxen !
    wens jullie veel plezier vanmiddag !
    nu is het prachtig weer ! dus maar even van genieten
    doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kralen waar je maar kijkt, lol. Bij mij is mijn grootste tik Kant en band. En een paar jaar geleden was het Acryl hobby verf van Plaid. Heb ik nog steeds natuurlijk, die acryl tik !! Elke keer als ik een bandje of kantje zie......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt om van tesmullen Anna.
    Oh wat is dat heerlijk om zo iets te hebben.
    Me dochter vond het ook zo geweldig.

    Liefs Riet en Bianca.(dochter.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar haal je die boxen vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo anoniem
    die haal ik bij de praxis of gamma

    BeantwoordenVerwijderen