EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Adirondack Alcohol inkt~

058

Een aantal kaartjes gemaakt met een combinatie
van papier, stempels en 3D knippen
en een paar stukjes papier
die zelf gekleurd zijn met Adirondack Alcohol inkt.

alcoholinkt_voorbeeld t_alcohol_inkt_180002_0853
004

Adirondack Alcoholinkt is een inkt, zoals
de naam al zegt, op basis van alcohol.
De inkt bestaat in verschillende kleuren.
De inkt breng je aan door middel van een applicatortool
Verder heb je nog een Blending Solution nodig
Dat is een vloeistof waarmee je de kleuren
van de alcoholinkt door mekaar laat lopen.
Met de inkt kan je glanzende voorwerpen bewerken.
(sheets, cd’s, glanzend papier)
Ik gebruik het liefst fotopapier van de Wibra.
Daarop blijft de inkt net iets langer te bewerken
voordat die opgedroogd is!
 041 055
In het filmpje zie je Tim Holtz die deze techniek
heel duidelijk uitlegt! (Engelstalig)
            

Groetjes en veel knutselplezier!!!

3 opmerkingen:

  1. OOOOHHHHHH WAT MOOI!!! Die tweede kaart is mijn favoriet, romantisch en zo schitterend. Joh wat knap van je dat je dit kunt! IK ben ook best crea vind ik zelf, maar kaarten maken is niet mijn sterke kant. Maar die van jou ♥♥♥♥♥

    Groetjes.......
    (en het is ZOMER!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net het filmpje bekeken, maar wat is dat mooi materiaal zeg! Dat inkt met die metallic toevoeging, gewoon schitterend.
    MMMMM Misschien moet ik toch eens wat meer naar een hobbywinkel gaan, lol. Maar ja, hier in het durp zijn ze niet en in S.Kanaal is het een eind uit het centrum. Maar ik vind het schitterend!!!

    Ik ga eens op zijn website kijken. Wordt ik vast nog meer aangestoken ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes Anna,mooie kleuren zeg.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen