EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Vilt wat je Wilt!

 
Mijn 1ste creatie met Wolvilt was een aapje,
en toen mijn vriendin Pamela hier was,
heb ik ‘m aan haar gegeven… 
Ze vond ‘m helemaal super leuk!! Ik ben vergeten foto’s
te maken
vandaar dat jullie mijn 2de creatie te zien krijgen!!!

Dit kleine pasgeboren schaapje/geitje zit op een
speldenkussentje, gemaakt in een hele oude
botervloot, waarvan het deksel er niet meer bij was.
De Vloot koste daarom 50ct bij de kringloop
en voor mijn doel ideaal dus!!!


Het Kleine kruisje op de voorgrond
heb ik geëmailleerd!

Alhoewel het een leuk beestje is geworden, en ik
behoorlijk tevreden ben, heb ik mij toch opgegeven
voor een Online-Cursus in Amerika.
Ik krijg een pakketje
thuis gestuurd met alles erin wat ik nodig heb, er zit 
tevens een code bij, waarmee ik kan inloggen
en de stap voor stap cursus kan volgen
in mijn eigen tijd en tempo.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!!!

7 opmerkingen:

  1. Wat schattig zeg! Erg leuk gedaan!!!
    Ook super met al die andere leuke spulletjes er bij!
    Ik ben benieuwd naar je volgende creaties.
    Liefs, Joni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OCH wat een liefie!!! En dat voor een "beginneling" (duh dat woord is echt niet op jou van toepassing hoor!)Succes met je cursus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooooh wat schattig is dit...prachtig zeg!
    gelukig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Needle felting is a joy! I love your little lamb :)
    Looking forward to each new critter you felt!
    Happy New Year~
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How sweet!! :o) Thank you so much for your kind comment on my shabby blog, Anna! Love your blog too! So many wonderful things on it! I will add you to my blog roll! Warm regards, Viola

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die had ik ook meteen meegenomen, deksel of niet!! het is een plaatje en je kunt er altijd wel iets leuks mee doen, toch?
    Ook voor jou nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Veel creatief plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen