EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Hartje

Ik heb al zoveel hartjes gemaakt voor anderen
en tevens voor de verkoop!
en zelf had ik er helemaal géén;
Dat kan natuurlijk niet, toch? LOL
dus dit Hartje heb ik voor mezelf gemaakt.

Gemaakt van een restje
wit (machinaal) geborduurde stof, met 1 van
die prachtige rozen, die al vaker heb gebruikt!
~ LINK ~

Ik heb ‘m opgehangen aan de binnenkant
van de badkamerdeur! 

De engel kijkt naar haar bosje met besjes in haar hand
en dus; omdat ze op ooghoogte hangt,
kijkt ze altijd naar beneden.
http://www.annekabouke.com/

2 opmerkingen:

  1. EEN dezer dagen....kom ik bij je en bestel een hartje etc. Ik vind ze ZO lief.....maar nog ff wachten hoor...eerst moet dat kleine bootje stilliggen, lol (geldbootje bedoel ik duh)

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat een schitterend hat heb je gemaakt,die roos is zo mooi,ben ik echt weg van.
    En die engel ,ohh wat is die prachtig.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen