EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Stoelkussentjes!

Weten jullie nog dat ik vorige week garen heb
gekocht om stoelkussentjes te haken voor
de ‘nieuwe’ oude keukenstoelen?
~LEES 'T HIER EVEN TERUG!!!

Ik heb ze af! Tenminste het Haakgedeelte!

en een paar weken geleden heb ik in de
Kringloopwinkel
een gordijn gekocht voor 5 euro.
Het is dikke Crème kleurige Katoen,
Ideaal voor de sloopjes!
en
Daar ben ik vandaag mee begonnen!
Gôh, dat is nog meer werk dan het haken zelf ;o))
  

Verder ontwikkelingen volgen later ;o)

Fijn Weekend Allemaal!

en het word weer Heerlijk Knutselweer

dit weekend,

dus veel Plezier Gewenst!!!

2 opmerkingen:

  1. Ow dat heb je gaaf gemaakt zeg,lief de kleurjes zo bijelkaar gekozen en haha nee hoor was geen hint,ik had het een keer aan een buurvrouw laten zien de gordijntjes,want mijn moeder had al te kennen gegeven dat ze niet ging haken,ze heeft al jaren een dip zeg maar en we denken ook dat ze er niet meer uitkomt,mar goed terug naar de buurvrouw en ze had de gordijntjes bekeken en dat kon ze wel met het patroon,dus die had ik bij mijn moeder gehaald en garen,en toen was de garen weer te dik om mee te haken en sindsdien heeft ze het er nooit meer over gehad en ik begin erook niet meer over,was echt grappig je reactie op mijn blog,maar soms is het gewoon jammer dat ik bepaalde dingen niet kan,net zoals met een naaimachine overweg kunnen,je kunt zoveel mooi`s maken dan,maar goed ik kan weer andere dingen,alleen haha kan ff niet gauw zeggen,wat.Het is zeker knutselweer,hier ligt weer een pak sneeuw en gelukkig is het sneeuwen nu gestopt en hoop dat het zo blijft,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Anna,wat prachtig zeg,al die kleurtjes mooi hoor, en wat super dat gordijn,dat je daar hoezen van maakt, Je bent echt een wondermens hoor lieverd, alles wat jij ziet maak je,en het lukt dan ook weer.
    Super.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen