EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Naaibox deel 2~

naaimand

Weten jullie nog dat ik een tijdje geleden een naaibox
heb gekocht? Als je ‘t nog even wilt nalezen
klikt je op de link hieronder;

http://artfulldelight.blogspot.com/2009/06/naaibox.html

slot
De box is nu naar mijn tevredenheid af!

Afbeelding 018

Op een slot heb ik een prachtige roos geplakt
net zo één als waar ik mijn
haarspeld en broche mee gemaakt heb!

Afbeelding 013

Rondom de box heb ik een randje geplakt
van oud kant, gekocht in de kringloop!

Afbeelding 015

Aan ‘t oude kant heb ik kralen geregen
ze zijn gemaakt van been en in
de vorm van een tand, in dezelfde kleuren
bruin en crème die ook in de box zelf terugkomen!

Afbeelding 014 De box is natuurlijk ook al in gebruik!

3 opmerkingen: