EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Nieuw~

Ik ben vanmiddag even bij ‘Pipoos’ binnen gelopen
om te kijken of ze nieuwe spulletjes
binnen hadden gekregen, en dat was natuurlijk zo!
maar Ik heb me ingehouden!

kaarten

Dit soort kaarten, had ik nog niet eerder gezien
en ook nog niet mee geknutseld dus…

vilten vlinders

Deze vilten vlinders vond ik ook Super!!!
Alleen verkrijgbaar in deze kleur, zwart, bruin en crème
Ik heb nog veel vilt in een lade liggen.
Ik kan ‘m dus ook nog in andere kleuren naknippen!
1 van deze dient dan gewoon als malletje!

nieuwe stempels en inkt.
Deze stempels kon ik niet weerstaan!
Ik ben gek op vlinders en tekstjes…

De flosjes zijn bedoeld voor de boekenleggers!
Vanwege de Archival stempelinkt ging ik naar ‘Pipoos’ toe!
Volgens Tim Holtz is deze inkt op oliebasis
en het beste om mee op fotopapier te stempelen
als je die net met alcoholinkt hebt gekleurd.
En dat moet ik tóch even uitproberen?
Vandeweek meer hierover…
~
Veel knutselplezier en een fijn weekend!!!

2 opmerkingen:

  1. Ooohh je gaat het ook echt proberen....?
    Tja het zag er nog best een beetje moeilijk uit.
    Heb je ook zo'n busje lucht gekocht of ga je dit anders doen??
    Succes
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo iemand die altijd alles wil uitproberen...tenminste wat knutselen betreft dan hé? LOL...
    Richard heeft altijd zo'n busje lucht voor zijn computer, dus die heb ik al klaar staan!dus gewoon doen zou ik zeggen...en als het mislukt? dan heb ik alleen een beetje inkt en papier verprutst!!!

    BeantwoordenVerwijderen