EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~ Vele Kralen worden samen een ketting!

D5
Ik heb door de jaren heen, duizenden kralen
verzameld en in dit soort doosjes gesorteerd
…Veelal op kleur of anders op soort…

Hierboven zie je maar 1 van de vele dozen!

ketting met 'parels'
Ik koop ook regelmatig sieraden op de
rommelmarkt of in de kringloopwinkel.
De mooiste kralen haal ik er dan vanaf en
maak samen met andere kralen en onderdelen
weer een
ketting van die meer van deze tijd is.

Ketting Ketting Van de week zal ik je hier meer over laten zien!
Ik ben op het moment bezig met het ontwerpen
van nieuwe creaties!


Groetjes en veel knutselplezier!!!

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kettingen Anna,en wat een schitterende doosmet kralen.
    Me dochter is er weg van,want ze maak ook sieraden.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik koop vaak sieraden om ze weer af te breken en er m'n eigen creatie van te maken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh, wat mooi! Ik ben G E K op sieraden, en heb zelf ook veel kettingen enzo. Maar zelf maken, daar ben ik nog niet aan toegekomen. VEEL te veel andere hobby's om eerst uit te proberen lol. Wie weet, ooit...

    Groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen