EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Hot op mijn knutselzolder~

Mijn tropen-uren zijn ingegaan!
dus heb ik even een paar dagen vrijaf genomen!
Mijn knutselzolder is veel te warm om er te zitten,
Ik kan helemaal niet zo goed tegen deze warmte,
dus ik doe het belangrijkste en verder niet veel.
En het belangrijkste is natuurlijk mijn vele
dieren verzorgen, ze voeren, hun water verversen
poep scheppen, hondjes knuffelen,
water verversen, poep scheppen, hondjes uitlaten.
en zo gaat ‘t maar door!!!
en ik vind het ook nog eens heerlijk om te doen!

Dus vandaag maar even
een paar foto’s tussendoor van enkele huisdieren!

kellyMag ik even voorstellen: Dit is onze Kelly.
lara en dit onze Lara
kuikens2 van onze 7 kuikens van de krombekeend.
MijntjeDit is mijntje, een witte muskuseend
Miss T. Miss T. een Tenrec egeltjeJake de baardagame Jake, ‘n stoere baardagame, en hij heeft 2 vrouwtjes.geelwang1 van de eerste geelwangen in de opvang!griekse landschildpadden 2 kleine Griekse landschildpadjes (met papieren)

Als het weer wat afgekoeld is, ga ik weer knutselen
maar tot die tijd…ff pauze!

3 opmerkingen:

  1. Veel plezier tijdens je pause. Het is idd geen weer omNU binnen te zitten, lol.Ookmijn knutselen en freubelen staat even op een lager pitje.

    Groetjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook op mijn zolder is het een sauna, dus daar moet ik nu zo min mogelijk komen!!
    Maar er zijn nog genoeg andere leuke dingen te doen.Zoals niks doen en een boek lezen, en genieten van onze tuin !!

    Goh wat heb jij veel dieren zeg! Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt het maar druk met je dieren! en het is ook echt geen knutselweer nu..al die plakhandjes!

    BeantwoordenVerwijderen