EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Touw…

rope-decor

Deze foto hierboven vond ik op de website
van Country Living
en omdat ik zelf klossen verzamel, 
heb ik ze dan ook in alle
vormen en afmetingen, en zo ook 2 van deze grote,
  die eigenlijk in de bouw gebruikt worden.

mijn klos

Ik ben op zoek gegaan naar dik touw,
waarna ik mijn klossen heb omwikkeld.
Zie hieronder het fantastische resultaat!
Wat een verschil zo’n detail maakt, toch?
  

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn zeker erg gaaf !!! ga je er een verkopen??? ik weet wel iemand.......hahaahaha!! zo gaaf !!! echt goed gedaan meid !!...fijne dag liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig wat ben jij toch een kreatieve bij en een allesfinder :)) machtig mooi gevonden en gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai, zelf gemaakt?

    Ik dacht op het eerste zicht dat je ze gekocht had zo.
    Wel knap gedaan hoor.

    Het is iets wat een ander niet heeft

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen