EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~HerfstRoosjes…

bouquet

Als eerste maak je een Heerlijke wandeling
door de bossen..

Het is herfst, dus veel materialen kun je vinden 
in de bossen die je kunt gebruiken om mee te knutselen!
Zoals dit prachtig gekleurde Esdoornblad..

Kijk maar eens naar deze Prachtige rozen
in Een Virtuele les voor gedaan.
LINK HIER voor het blog van
Nathalia, die dit boeket bedacht heeft!
Bezoek haar eens, ze heeft nog meer leuke ideeën!
(Wel even translate aan, Ze woont in Rusland)

1 2 3 4 5 6 789 10 11

Als je de bladeren een paar maal insmeert
met Plantaardige olie, dan droogt het blad mooier!

12


Een heel fijn weekend en
Veel knutselplezier
XXX Anna

13 opmerkingen:

  1. prachtig gewoon.

    Van zodra dat de bladeren hier beginnen te vallen ga ik naar het park, om bladeren te gaan rapen.

    Bedankt hé

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtiggggggggggggggggggggggggggg, die gaat ook mee naar DIOL vlg week. :)) geweldig meid, wat mooi en zo simpel en zonder veel geld uit te geven. Die gaan we samen maken oke? :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa is goed....
    maar wel eerst even naar de bossen om bladeren te zoeken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ongelovelijk MOOI MOOI .
    fijn weekend.
    liefs Stip

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Moet ik onthouden! Zeker ook handig als je in de herfst eens vergeten bent een bloemetje te halen. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gaaf! 'k kan haast niet wachten tot de esdoorn of de amerikaans eik gaat kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw! Mijn buurvrouw heeft een plataan, die geeft hier prachtige bladeren voor! Ik ga er morgen onder zitten, wachten tot de herfst begint...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend!
    Nog even wachten op de bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is erg leuk om te maken. Ik heb mijn boeket van verleden herfst nog. Bladeren van de plataan zijn ook heel geschikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb meteen een link naar de russische dame toegevoegd.. hoop dat ik niet iemand voor het hoofd heb gestoten?
    maar ze zijn wel heel erg mooi... is een esdoorn die boom die ook van die helicoptertjes is... want die heb ik in de tuin.. het blad lijkt er wel op.. alleen zijn ze nu nog groen... tjee.. ik kan ze ook maken!!!!!!!!!!!! JIPPIE!!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen