EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Bedsprei!

Het is gewoon té gek!!!
Ik ben zelfs nog bezig met recht leggen, en Kelly 
heeft al een prins(es) heerlijk plekje gevonden!

Ze kijkt af en toe stiekem even naar mij
om te zien wat ik ervan ga zeggen!

  

Dit sprei heb ik gehaakt voor mijn zusje
en ik heb het vandaag afgewerkt en het is nu dus AF!!!
Ze is volgende week jarig en ze word 40 jaar,
Ik ben Mooi op tijd dus!
Ze houd heel erg van Felle kleuren
dus ik heb lekkere knalkleuren gekozen
zoals rood, oranje, paars ect.

De Granny’s heb ik met wit aan elkaar gehaakt
en als laatste nog een geschubde rand erom heen 
zodat het geheel mooi afgewerkt is!

2 opmerkingen:

  1. MOOI geworden hoor, zal je zus vast heel blij mee zijn. En wat is Kelly een dotje ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach gussie dan kun je toch helemaal niets meer zeggen als ze zo kijkt,het sprei is echt prachtig,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen