EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~a.s Zondag

Morgen staat een Open Huis gepland,
We nemen dan afscheid van buren en kennissen
en tevens is er een verkoop van mijn eigen Creaties
de opbrengst ervan is geheel bestemd
voor onze Schildpadden!

Het huis is al behoorlijk leeg, bijna alles is al ingepakt
dus ik heb extra ruimte, en dat is maar goed ook
want ik heb zo’n 50 mensen uitgenodigd,
Er zijn al verschillende mensen die afgezegd hebben
maar normaal gesproken als alle spullen
nog in huis zouden staan, zouden
er geen 20 mensen bij in kunnen,
en nu hoop ik van wel! en nog meer ook!!!

 

Ik heb hard gewerkt om alles op tijd af te krijgen,
het is moeilijk in schatten, hoeveel mensen komen
en wat ze kopen en hoeveel..

Ik heb kussentjes, geurzakjes, luciferdoosjes
bloempotten, aardbeitjes, geurhartjes,
kaarsen, pannenlappen, handdoekjes, placemats
en nog meer.
Gewoon vanalles wat, in allerlei kleuren en maten
maar wel allemaal een beetje in
de Vintage Style gemaakt.

 

De boekenkast is leeg maar
staat nog wel op zijn plaats, dus kan ik daar
mooi gebruik van maken om wat in uit te stallen!

 

Mijn sprei ligt ook nog over een stoel,
niet bedoeld voor de verkoop natuurlijk ;o)
Het is bijna af, Ik moet nog zo’n 30 grannies haken
en eraan zetten, en dan nog de draadjes afwerken.

Het sprei is vast wel af voordat we gaan verhuizen
dan hebben we meteen een prachtig zelfgehaakt sprei
op ons ‘nieuwe’ oude Franse spijlen bed!
Ooit gekocht via MP.


Groetjes en hopelijk een gezellige middag
met een goede opbrengst!
XXX
en voor jullie Tot Maandag  
en een heerlijk weekend gewenst!

4 opmerkingen:

  1. Heel veel succes en ik duim voor een goede opkomst.
    Groetjes en fijn weekend, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes morgen, mooie spulletjes heb je:) En dat bed is prachtig!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai Anna, heel veel succes morgen; 't gaat vast goed komen, 't ziet er goed uit allemaal!!
    Die gehaakte deken zal trouwens supermooi staan op dat prachtige bed!
    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat er een grote opkomst was vandaag en dat jullie veel heben kunnen vekopen, zou geweldig zijn voor dat prachtige doel.
    je noeuwe bed is een plaatje!!!

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen