EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Raamluiken

Een tijdje geleden heb ik een post geplaatst over
Raamluiken op mijn andere blog…
 ~ Hier kun je dat even nalezen ~

Ik zou heel graag Raamluiken willen, al was het
alleen maar voor de sier, voor binnenshuis,
zoals hierboven op de foto te zien is.
maar vanwege de hoge verkoopprijzen van deze
luiken zit dat er niet in, maar omdat Richard zo’n
handige handjes heeft, maakt hij ze nu zelf voor mij!
Zie hier het resultaat, tot nu toe!

Ze zijn dan wel niet oud of antiek,
Het is nu al te zien dat ze prachtig worden, ..
Hij heeft nog heel wat werk te gaan,
frezen, schuren en verven en dan weer schuren zodat 
het pas geverfde er uit ziet, alsof die er al 20 jaar opzit!

Het eindresultaat laat ik (hopelijk) binnenkort zien!!!

2 opmerkingen:

  1. OH geweldig he, zo'n handige echtgenoot!! Ook ik ben dol op luiken. Een tijdje geleden zag ik een paar shutters in de kringloop! Kon ze helaas niet meenemen, duh. Maar eens...ooit.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een handige harry in huis is altijd geweldig. Koester deze man met gouden handjes maar, want ze worden zeldzaam. Knuffeltjes aan de diertjes! Ook de vriendschap van (huis-)dieren is onbetaalbaar. groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen