EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Kartonnen doosje~

Deze heb ik een paar weken geleden al gemaakt!
en vermeld op mijn andere blog, maar op deze blog 
past ie hier meer op z’n plaats! vandaar nogmaals herhaald.
http://memoiatelier.blogspot.com/

fotoboekje1De kartonnen doosjes zijn in verschillende
afmetingen te koop in ‘n hobbywinkel!
Ik heb de kleinste formaat gekozen die ze hadden.
(buitenmaat = 7,5x7,5cm)

fotoboekje2Allereerst heb ik de randjes geverfd met acrylverf,
De binnenkant en de kaft heb ik met restjes papier beplakt!

fotoboekje3 De kaft heb ik verder versierd met kant
en een paar kraaltjes geregen aan het strikje
en een tekststempeltje rechts onderin de hoek.
(foto hierboven)
Zo ziet de buitenkant eruit, nu de binnenkant nog!!!

fotoboekjeBinnenin heb ik een lengte van bijna 38cm
in harmonica op gevouwen
Wel eerst beplakken met foto's ed.
alvorens je de harmonica erin plakt
anders kan je er niet meer zo goed bij!!!

fotoboekjefotoboekje  Ik heb gebruik gemaakt van kantjes, bandjes, knoopjes
kraaltjes, restjes papier, en een bloemetje,
stukje karton die ik gekleurd heb met stempelinkt
en een tekststempel erop geplaatst.
~~~
Groetjes en veel knutselplezier!!!

2 opmerkingen:

  1. Joh wat een leuk idee is dit! Goh dat had ik kunnen geven op de bruiloft niet zo lang geleden, lol. Maar er komt nog een blijde gebeurtenis aan, een baby bij een andere vriendin. Wie weet maak ik dit ook wel en geef het haar als extraatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat prachtig gemaakt Anna,prachtig papier zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen