EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~NIEUW!!!!

annawood

Hallo allemaal
Ik heb mijn Webwinkel eindelijk geopend
dus neem eens een kijkje bij AnnaWood
(Klik op link of foto hierboven)

zoals je wellicht begrijpt, is het heel veel werk!
en ik ben pas een paar dagen geleden ermee begonnen..
maar iedere dag komen er nieuwe artikelen bij, dus kom regelmatig terug om te zien of er iets voor je tussen zit
en
heb je vragen of opmerkingen, mail me gerust!
anna32@online.nl

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie site hoor. Wat een werk heb je daaraan gehad zeg! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anna, heel veel suc6 met je winkeltje. Veel werk is het wel maar toch ook weer leuk. Ik ben al even gaan kijken maar kom nog wel eens terug.

    groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. al heel leuk. de linken werken allemaal goed.

    en het koopwaar wat al te zien is, ziet er ook interessant uit.
    Maar zoals ik zie, het is nog maar een begin, ik kom dus zeker nog eens langs.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen