EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Leuk Idee!

rabbit

Foto heb ik HIER gevonden op internet
maar er stond helaas niet bij vermeld
wie deze White Rabbit gemaakt heeft!
aangezien ik een grote fan ben van
de Alice in Wonderland verhalen,
vind ik ‘m Super!!!
en wilde ‘m toch met jullie delen ;o)

Update:
Ik heb via de bovenstaande Link gereageerd
op de foto
(volgens de tip van Yolanda(thanks))
en heb een reactie gekregen
en deze link van de website
waarop meer
van haar werk te bewonderen is!
Haar naam is Gulya Alekseeva
en ze woont in Rusland
KLIK HIER!!!

4 opmerkingen:

  1. Die is geweldig ik ben ook een grote fan van Alice en ben er nu zelf ééntje aan het maken. Ik hoop haar binnenkort op mijn blog te zetten!.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh deze is echt geweldig! Wat prachtig gemaakt zeg!
    Jammer hé dat je niet kan achterhalen waar hij weg komt. Misschien reageren op de foto.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Yolanda
    goed idee van jou, ik heb zojuist een berichtje achter gelaten ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is echt super!! ik hou ook heel erg van Alice
    in Wonderland..

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen