EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Mini Fotoboekje

Dit mini fotoboekje heb ik jaren geleden gemaakt
en staat nu nog steeds in mijn kast te pronken!

Ik heb 2 sieraden steentjes gebruikt,
Ik kan me helaas niet meer het merk herinneren.
maar
in die tijd heb ik ze cadeau gekregen bij
binnenkomst van de stempel beurs!

Misschien dat iemand van jullie weet wat ik bedoel
en het even aan mij doorgeven?

XXX
Allemaal een
heel fijn weekend gewenst
XXX

4 opmerkingen:

  1. Wat schattig!
    Als de kralen warm aanvoelen en niet steenkoud en ze zijn vrij licht dan is het barnsteen.
    Schattig zeg heb je dit gemaakt.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stylestones heten ze, mooie boekje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja inderdaad,,, dank je wel Klaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief boekje,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen