EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Vele boeken en tijdschriften…

Ik verzamel al vele jaren boeken en tijdschriften
over knutselen, handwerken
en andere hobby’s.

De foto’s die ik hier laat zien, zijn van de boeken
die in mijn voorkamertje staan,
waar ik ook graag zit te handwerken
en deze gaan dan ook vooral over handwerken!

Ik heb er geen plaats voor boekenkasten of planken
dus stapel ik de vele boeken maar gewoon op!
Is alleen erg lastig als je nét ‘toevallig’
één van de onderste moet hebben…hihihih
                              

Morgen laat ik jullie graag
nog meer van mijn kamertje zien!
Als jullie dat tenminste leuk vinden? ;o)

8 opmerkingen:

  1. oh, heerlijk al die schatten en spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook zooooooo veel en vind het altijd heerlijk om er door te bladeren. Trouwens prachtig kastje heb je daar voor je knopen,geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke plek!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank jullie;o))
    ik zit het liefst tussen al mijn dierbare spulletjes...een heerlijk plekje dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zul jij je lekker voelen zo tussen jouw hobby boeken en wat een prachtig kastje van gutermann (jaloers op) en zo'n mooie paspop. Ja ik heb 't allemaal eens goed bekeken hoor...zag ook prachtige boeken. Leuk om ons een kijkje te gunnen in jouw hobbyhoekje.

    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat staat toch geweldig zo een stapel !
    En tijdens het zoeken naar dat ene blad.... blader je vast ook de bladen door die je tegenkomt. Leuk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. onvoorstelbaar hoe snel je kunt vergeten welke boeken en bladen er tussen zitten, altijd weer een leuke verrassing dus! hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen