EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Mijn Atelier…

De bedoeling was om de garage om te bouwen
tot mijn atelier,
zodat ik weer les en workshops kan gaan geven!
Maar die garage
was erg verwaarloosd en het
opknappen ervan zou 
vele maten duurder uitkomen dan
een nieuwe bouwen!
dus hebben we de boel plat gegooid….
 


en een bouwpakket van een houten huisje gekocht
(zie foto hierboven)
het enorme pakket ligt jammer genoeg
nog steeds
te wachten op de oprit
omdat de grond te bevroren is,
om een fundering te storten!
Het huisje word geschilderd in de kleur
antieke blauw en de
kozijnen en deur worden wit!


Het wachten is op beter weer
zodat de bouw kan beginnen…

Onze Kleine Rico (4jaar oud)

1 opmerking:

  1. Heerlijk je eigen stek hebben om cursus te kunnen geven!!! Een erg mooie blokhut heb je gekocht, met een lik verf erop zal het echt mooi worden.
    Ik heb een grotere naaikamer gekregen en ben bijna klaar met alles te verhuizen, ondertussen flink gesorteerd als je soms stof moet hebben ik heb twee zakken vol staan die naar de kringloop gaan, gratis :-))
    Lieve groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen