EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Mijn Kamertje…

 Dit zijn de beloofde foto’s van
mijn handwerk kamertje…
Ik ben geheel omringd door spullen waar ik van hou!!!!


Te beginnen bij de antieke kast
vol met oud linnengoed,
gehaakte kleedjes
luiers, lakentjes en kussensloopjes!
als het maar oud is..
en het liefst geborduurd of zo ;o)

met ernaast de vele handwerkboeken en bladen!

       De heerlijke stoel waar ik altijd in zit om te handwerken…
maar als ik er niet zit,
word die al snel in beslag genomen
door 1 van de hondjes,
in dit geval onze ondeugende Boomer,
de vader van de pups!

Handgemaakt Mohair Beertje..

Een prachtige Raggedy Doll
nieuw gemaakt na een voorbeeld van
de lappenpoppen van vroeger!
Ze zit op de rand van een oud frans babyledikantje!

Op deze krans heb ik
hartjes, gemaakt van Tilda stof
vast geknoopt met touw!

       Ik ben gek op vogelkooitjes,
Telraampjes en beertjes…

en prachtig glas in lood ramen
hieronder met Cathedraalsglas!

       Deze Tilda engel heb ik een tijdje geleden al gemaakt,
Ze hangt hier mooi te zijn
aan mijn oude locker kasten!

   Bovenop de Locker kast staat een oude naaimachine
van het merk ‘Singer’ en in
de oude emaille emmers bewaar ik mijn breinaalden!

           Een gedeelte van mijn verzameling klossen
in een mooie glazen pot!

   2 van de hondjes
hebben een heerlijk plekje gevonden op de bank.

     Handgemaakt beertje en
kerstster met de mooie tekst
´The Heart of Christmas is LOVE´

  Ouderwets stokpaardje

   En als laatste mijn mooie St. Theresia 

Tot zover de rondleiding in mijn handwerkkamertje!
FIJN WEEKEND ALLEMAAL!!!
XXX ANNA XXX

7 opmerkingen:

  1. OH wat ziet het er heerlijk gezellig en knus uit met al je mooie spulletjes zo om je heen meis ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanks, het is een heerlijk plekje waar ik me op mijn gemak voel...
    wel een klein kamertje met heel veel spullen hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke kamer
    Je zult je hier wel heel gelukkig voelen tussen al die schatten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, Anna, ik ben jaloerssss!!!! Geweldig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om eens in je kamertje te kunnen kijken! Bedankt voor het rondleiden :-))
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie rondleiding door je heerlijke handwerkkamer. Daar zou ik me ook wel thuis voelen.
    Warme groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een heerlijk gezellige kamer heb je! Dat is vast een grote bron van inspiratie!

    Geniet er lekker van!
    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen