EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Mijn Creatie’s


Ik ben al een hele tijd uit de running 
hoofdzakelijk door ziekte..
en
heb dus heel erg weinig of niet zitten handwerken,
maar toch ben ik langzaam aan weer begonnen!
Ik heb
Een hele mooie Giraffe uit het boek van Tilda,
gemaakt
als cadeautje voor mijn nichtje
die morgen 12 jaar word ;o)
Ze is dol op dieren, en vooral op giraffen..
 

Deze Olifant heb ik voor mezelf gemaakt
van mohair stof!
Het patchwork dekentje waar ze op zit, 
was bedoeld als dekentje in een oud poppenbedje!
maar helaas is het dekentje te groot uitgevallen,
en dient nu gewoon als tafelkleed…LOL
De stof is ook van Tilda!
 
en zo heb ik ook nog dit kleine beertje
van mohair voor mezelf gemaakt!

en ik heb alweer verschillende projecten
klaar liggen!
dus hoop ik jullie binnenkort weer
iets van m’n eigen hand
te kunnen laten zien ;o)
www.tildasworld.com

6 opmerkingen:

  1. veel beterschap !
    En je bent toch bezig geweest met mooie dingen vind ik : die olifant is absoluut mijn favo !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!! Die giraffe is geweldig, vindt je nichtje vast heel leuk! En die olifant en beer... geweldig! Erg leuk geworden! ( ik zag laatst op televisie dat ze de beren een beetje scheerden, zo kregen kale plekken en leken ze heel oud!)
    Het dekentje ziet er ook heel gezellig uit met die kleurtjes. Creaties om trots op te zijn!

    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige beesten zijn dit. Echt knuffels om helemaal te verslijten. Vooral die middelste vind ik zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Anna, ik volg je blog al enige tijd, wordt tijd dat ik eens reageer. Prachtige knuffels heb je gemaakt. Je nichtje boft, wat zal ze blij zijn met de giraffe.
    Beterschap gewenst, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattige beesten,vooral je onderste beertje,,wat een leuke boeken van tilda he,ik heb ze ook.
    fijn dat het weer stukken beter gaat met je,

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen