EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Vintage Haken…

Ik heb jullie een tijdje geleden zo’n prachtig
vintage uitziend gehaakt randje laten zien…
Als je het niet meer herinnert?
Kun je even  HIER KLIKKEN....

Ik heb nog een oude bol haakgaren gevonden
tussen mijn vele spullen;o) en heb
Francesca gevraagd om mij het patroon
door te e-mailen… 
Daarna ben ik begonnen met haken!
 

  en in de tussentijd heb ik het ook alweer af!


Daarna heb Ik Janine gevraagd of zij mij wou uitleggen
hoe een doos te maken met als deksel
mijn gehaakte stukje!
En dat heeft ze gedaan, en nu ben ik dus bezig
met kartonnage, wat ik nog nooit eerder had gedaan
dus alle hulp was welkom…

Dank je wel Janine!!!
Foto’s van de doos volgen later als die af is!

5 opmerkingen:

  1. Mmmmmmmm, spannend, ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat, je haakwerk is in elk geval al beeldig!
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat haakwerk.Ben benieuwed naar de doos als ze af is, en men is nooit te oud om iets nieuws te leren. Jij bent toch echt een bezige bij, jij verveelt je ook nooit niet?
    Leuk dat je al die linken hier plaatst.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo, dat wordt spannend hier :)) ben benieuwd, enne, u r welcome, groeten van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow ben wel nieuwsgierig naar het eindresultaat,mazzelaar dat je kunt haken haha,ik wens jou en Richard een heerlijk weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The translation is a little sketchy, but it sounds like you've finished your project already, that's great! What are you going to make with it?

    BeantwoordenVerwijderen