EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Foto Frames

 
Deze foto frames heb ik gekocht met 30% korting
omdat de winkel ging verhuizen!
Met de rolletjes zilver en kopertape ga ik ook
nog glaasjes mee beplakken en dan met lood
(van glas in lood) 
en een soldeerbout vast zetten.
Foto’s hiervan volgen later!


Ik heb eerst eentje uitgeprobeerd
met een gekocht frame
en
hieronder zie je het resultaat!
    
Ik heb het plaatje gebruikt van de verpakking
Ik vond ‘t jammer om weg te gooien!

3 opmerkingen:

  1. Dit is leuk zeg,je bent lekker aan de knutsel zo te zien,het weer is erook naar,ik heb net een parelhartje gemaakt,fijne zaterdag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg...die zijn mooi.
    Ben ook benieuwd naar die lijstjes met lood.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen