EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Mijn Dame~

Op mijn hobbyzolder is de temperatuur ong. 30gr.
dus knutselen doe ik nog steeds niet,
en regenen doet het hier ook (nog) niet;
Dus dan nog maar iets uit ‘de oude doos’ gehaald!!!

schilderij

Dit schilderij van een dame op Canvas doek
met een afmeting van 40x40cm
hangt bij ons te pronken op de slaapkamermuur!

Detail
   Dit is een detail van het schilderij
de dame en het hekje en deze Franse lelie
zijn houten figuren van Rico Design.

rico

Er zijn allerlei verschillende soorten figuren van te koop
vazen, boeddha, dieren, bloemen
en mensenfiguren, bijna alles wat je kunt bedenken.
De bedoeling hiervan is om er schilderijen mee te creëren
maar je kunt ze natuurlijk overal voor gebruiken,
zoals op doosjes plakken of op deurkastjes ed.

Detail

De houten figuren heb ik er als eerste opgeplakt.
Daarna heb ik alles in gesmeerd met een verf
waar ik strandzand en structuurverf
door heen gemengd heb.
De verf word dan een dikke pasta die je
het beste erop kunt spatelen.
Daarna heb ik het geheel een kleur gegeven met acrylverf,
en hier en daar een beetje glitter op aangebracht!

2 opmerkingen:

  1. Mooi, het heeft iets heel aparts. Zo die dame van de achterkant bekeken en wat een idee om er zand doorheen te mengen. Krijgt het ook gelijk structuur.

    Groetjes en een fijne Zondag. Het is hier ook nog steeds heet en geen regen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wooooow wat apart en mooi is dit ...erg knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen