EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Mijn Grannies

Een tijdje geleden ben ik begonnen met 
‘Grannies’ te haken.

~ KLIK HIER OM "T TERUG TE LEZEN ~

Het is zo ontzettend verslavend,
dat ik besloten heb om gewoon nog maar even
door te gaan met haken,
tot een 2 persoons sprei voor ons eigen bed!


~ KLIK HIER VOOR HET PATROON ~
 

Ik heb uitgerekend dat ik er ong. 220 stuks nodig heb
en op dit moment heb ik er bijna 100 af
dus ik heb voorlopig nog wel even wat te doen!
 

In het nieuwe huis, hebben we ook plaats
genoeg voor een logeerkamer, dus
met andere woorden…
Nog een bed om een sprei voor te haken…LOL

        
Ik had het aan elkaar vastgezette deel
over de bank gegooid om er foto’s van te maken…
Ons Hondje Kelly maakt meteen gebruik
van de gelegenheid, even testen of het lekker slaapt…
Ja hoor, Vrouwtje…’n Heerlijk Plekje!!!


Zie je waarom Kelly zó goed in ons interieur past?
Ze ziet er behoorlijk Shabby uit, vind je niet?
Ze moet nodig geschoren worden,
maar ze is zo’n ontzettende koukleum, dat we
het nog steeds niet gedaan hebben!
Laat haar d’r jasje nog maar even aanhouden!!!

XXX

7 opmerkingen:

  1. Lijkt me wel leuk om te doen maar heb je al dat garen ineens gekocht? Het is ook erg aangenaam denk ik om gezellig op de bank te liggen samen met Kelly.
    Nog een leuk weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Crealili
    het garen koop ik in gedeeltes! ze hebben dit meestal wel op voorraad in de winkel liggen...dan koop ik een stuk of 10 tot 15 bolletjes en als het op is, koop ik weer nieuwe...zo kun je ook het bedrag ervoor verdelen over de tijd dat je ermee bezig bent!!!
    Gr. en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt om dat met ons te willen delen.

    Het is heel mooi. Ik ben gelijk naar die site gegaan, en de zelfs lid geworden ook van die site. Er staan daar ook heel wat interessante dingen tussen hé.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Anna, wat een mooie sprei wordt het...heerlijk werkje om tussendoor te doen ook...en wat een lieverdje is Kelly...ze is heel mooi zo...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, I just love them...and the dog...so sweet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat erg mooi worden Anna, en je bent bijna op de helft. Zo schattig hoe Kelly daar lekker ligt te slapen, het bevalt haar goed zo te zien.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kelly is adorable! Such beautiful pieces!
    Thank you for posting about sweet MiMi~
    Your blog is always a joy to visit...
    Hope your weekend is wonderful!
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen