EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Gekregen!

gekregen

Ik knutsel heel veel en vaak, en krijg ook regelmatig
restanten en spullen van anderen die
ze niet meer nodig hebben, en
Ik vind het heerlijk om op die manier te recyclen!

gekregen

Zoals gordijnen, kussenslopen, lakens, band en kant,
knopen, sieraden, kettingen en kralen, katoenen garen,
breiwol, borduurgarens, vaak ook kledingstukken
zoals t-shirts, rokken en blouses
en verder nog
gehaakte kleedjes, en zelfs katoenen luiers,
oude ansichtkaarten, kerstkaarten enz.
allerlei verschillende stofsoorten! en als de kleur
daarvan niet bevalt, dan kan ik het altijd nog verven!

gekregen

Ik heb deze keer via Angela een hele grote doos met
spullen gekregen om mee te knutselen!
Zij heeft een tijdje geleden een
oproepje geplaatst op MP, om voor mij gratis
knutselmaterialen bij elkaar te verzamelen
zodat de opbrengst van de verkoop van mijn creaties
zo hoog mogelijk is,
en ik voor mijn schildpadden een
enkele reis naar de vrijheid kan kopen!
Dank je wel Angela! Je bent een SCHAT!!!

gekregen

Er zijn verschillende mensen die gereageerd hebben
maar tot nu toe is er maar 1 mevrouw die
daadwerkelijk iets gestuurd heeft,
Ik heb een doos met 10kilo aan spullen
gekregen van Tilly.

gekregen
Ze schreef mij via mail;
“Ik vind het een goed doel om dieren te helpen,
en wil je graag helpen met af en toe dingen te sturen.

Ik zal een doos klaar maken en naar je
versturen, en hoop je vaker te helpen”

gekregen

en zie hier
wat een hoeveelheid aan bruikbare spullen!
Prachtig toch?
Dank u Hartelijk, Mevrouw Tilly!
 gekregen

en trouwens de spullen die ik niet kan of wil gebruiken
geef ik door aan een mevrouw die met bejaarden en gehandicapten knutselt, dus alles word
ook daadwerkelijk hergebruikt!
en word goed besteed aan een
GOED DOEL!

gekregengekregen gekregen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten