EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Nieuwe Vondsten!

Om voor mijn nichtje een cadeautje te vinden
ging ik naar de Xenos! Ik heb daar
Niets voor haar kunnen vinden, maar wel voor mezelf.
LOL

Deze prachtige dubbele schaal
gemaakt van Oud Hout!

Altijd bewaarde ik mijn kant en band,
in een mand die eigenlijk té diep was, zodat
je nooit echt op de bodem kunt kijken welk
mooi kantje je kunt gebruiken, en
moest telkens alles eruit halen, want ik had toch
ook nog een stukje roze kant? zoeken, zoeken!!!

en nú heb ik
alles overgedaan in deze schalen, en staat
gewoon naast mij op de hobbytafel!
Ik hoef niet meer te zoeken, het ligt gewoon in zicht!
Heerlijk, wat een verbetering!

Deze lampen vond ik bij de Kringloopwinkel,
Ze zijn gemaakt van Glas Fiber.
Makkelijk te beschilderen,
te beplakken, gaatjes in te boren
en noem maar op…dus dat word heerlijk Knutselen!
Per lamp hangen er 3 dingen aan…
(tja ik weet er even geen naam voor)
en ze hadden 3 exemplaren hangen, dus heb
ze alle 3 mee genomen…de meneer heeft een
mooi prijsje voor me gemaakt; Dank u wel!

Ze hadden ook nog dit Prachtige Gehaakte Sprei
te koop bij dezelfde Kringloop!
Na een wasbeurtje ligt hij in de Serre,
Ik gebruik ‘m als Deken..
Zie je het al voor je…Ikke met de benen op de bank,
Prachtig gehaakt Plaid erover heen, een
lekkere pot Thee erbij
en een bol garen met een Haaknaald?
 
Nou Ikke wel hoor! en Als je het niet erg vind
Trek ik me even terug hoor!!!
XXX

Fijn Weekend allemaal!
En het is nog steeds heerlijk knutselweer!!!

5 opmerkingen:

  1. Ik vind die Xenos schalen helemaal goed! Ik heb er laatst hele mooie porseleinen oud achtige handgrepen vandaan. Er lagen ook van die mooie knopje in voor de kastdeurtjes. Het is een leuke winkel he! Goed geslaagd het weekend in jij!

    Groetjes en nog een fijn weekend,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha wat gaaf,ik had net bijna ook zo`n etagere gekocht,van wit ijzer bij het tuincentrum,het is echt een schatje en je hebt weel leuke vondsten,ja ik zie je wel zitten zo,lekker genieten,nog iets van het eendje vernomen,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer mooie dingen gekocht. Spijtig dat we bij ons geen Xenos hebben. Moet er iedere keer voor naar Maastricht. Misschien komt hij wel ooit naar België.
    Hopelijk wordt het nu vlug mooi weer zodat je lekker op het terras kunt met je nieuwe plaid.
    groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A Joke
    nee, ons eendje is nog niet terecht!
    Ik hoop van harte dat ze gevonden is door iemand die haar liefdevol verzorgt!!!
    gr. en fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o,,,ja, ik zie je wel zitten hoor.met een lekker bakkie,maar dan pas om 15,30.hij is in iedergeval mooi.elke keer als ik een eend alleen ziet lopen,gisteren ook weer,denk ik ,,,,,het zou toch niet?????daarom zou ik zelf nooit dieren nemen die buiten willen zijn,,het idee al.hoop toch dat hij ooit????

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen