EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Kwastjes zelfmaken!

Kwastjes Kwastjes

Op de tekening kun je zien hoe de kwastjes gemaakt zijn.
Het gaat snel en makkelijk!

Een dik bosje gekleurd katoen word om
het koordje gelegd, dan word het onderstuk
van het koordje om het dubbelgevouwen bosje geslagen
en het uiteinde door de lus gestoken!
Tot slot het koordje aantrekken…
Door het knoopje aan de onderkant van het
koordje zit het kwastje goed vast.

Kwastjes Kwastjes
De Bronafbeelding vind je als je op de foto klikt!

Kwastjes

4 opmerkingen:

  1. Hoi Anna, ik ben al heel wat keertjes op je blog(s) wezen kijken maar volgens mij heb ik nog steeds geen reactie geplaatst. Dus bij deze. Want wat een creativitei allemaal en geweldig leuke ideetjes en inspiratie.
    Ik kom zeer zeker veel vaker langs.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je leer ons steeds heel veel Anna.
    Knap hoor en toch eenvoudig temaken.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Rosabeer
    Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
    thankx!
    volgens mij ben ik nog nooit bij jou op visite geweest...Ik kom zometeen even langs!
    veel plezier op mijn blogs, zoals je ziet ben ik heel veelzijdig! en voor elk wat wils!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Riet
    Dank je, altijd leuk om een reactie van je te lezen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen