EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Mijn Creatieve Hobby

Jullie kennen vast het tijdschrift
MIJN CREATIEVE HOBBY?

In deel 7,
wat sinds afgelopen weekend in de winkels ligt,
staan verschillende prachtige foto’s
die in mijn huisje gefotografeerd zijn!
De Fotograaf heet Marc Wouters.

Hierboven zie je zelfs onze Kelly
als Model!!
Maar ook onze Boomer 
is terug te vinden op 1 van de foto’s.

en zoals je op de foto hierboven kunt zien
(en ook op andere foto’s in het blad)
hebben wij een ideaal huis,
helemaal in sfeer,
om Tilda spullen te fotograferen?
Vinden jullie ook niet?
ennnn
Veel van de Tilda spullen heb ik ook zelf gemaakt
maar ook een gedeelte is gemaakt
door Connie Westenberg en Riëlle Konings.


maar om de rest te bekijken
zul je tóch het blad
moeten kopen ;o)
   

Oh Hier ben ik best wel trots op hoor!

4 opmerkingen:

  1. OOOHHHH wat goed zeg, gefeliciteerd meis. Geweldig zoals het eruit ziet hier al. Ga kijken of ik het blad kan vinden.

    Wees er maar heel erg trots op, mag best ♥

    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. om door een ringetje te halen wat mooi!!!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat gaaf zeg! Je huis ziet er prachtig uit en je kan zeker met recht heel trots erop zijn!

    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en je mag trots zijn, erg mooi allemaal.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen