EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Hemelvaartsdag!

spinnen

Op Hemelvaartsdag (Latijn: Ascensionis Domini)
wordt binnen het Christendom herdacht dat
Jezus Christus is opgevaren naar God,
zijn vader in de hemel, op de veertigste dag
van Zijn opstanding.
De viering is onderdeel van de paascyclus.

Hemelvaartsdag valt altijd op een donderdag,
tien dagen vóór Pinksteren.

Een Hele fijne Dag Allemaal!
XXX

FOTO HIER GEVONDEN!

4 opmerkingen:

  1. Ik wens jou ook een fijne dag en een
    zonnige Hemelvaartsdag.

    Groetjes,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne dag ook, fijne week en gewoon...heb het goed meissie. Pas op jezelf hé?? Liefs van Marian en ik ben weg vanaf morgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, weer een bericht van jou!!!Fijn om je weer op het blog te treffen..En wat voor bericht!...
    Voor mij is wat je verteld geen verhaaltje of gebruik maar werkelijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He... Fijn dat je weer een bericht op je blog zet. En wat voor bericht! Gaat het goed met je?
    In ieder geval is, wat je op je blog zet voor mij geen verhaaltje of gebruik maar werkelijkheid waar ik dagelijks blij om ben.
    Groeten en tot de volgende keer... Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen