EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Lieve Blogvrienden….

DANK JULLIE ALLEMAAL VOOR
ALLE LIEVE REACTIES , OOK VIA MAIL OF HYVES!

Het doet me goed te weten dat er zoveel mensen
aan me denken en van over de gehele wereld
krijg ik reacties en ook via mijn andere blogs!

handkus


Sommigen die denken dat ik Richard bedoelde
met diegene die mij in de steek heeft gelaten?
wil ik nog even zeggen dat hij
gewoon lekker dicht bij mij is en heel veel van mij houd!

Met mij gaat ‘t soms wat beter en dan weer down..
vele emoties, pijn en verdriet wat er nu allemaal
naar boven komt, en sommigen ervan zitten al jaren
veilig opgeborgen maar nu schijnen ze een weg
naar buiten te vinden

en on top of that
ben ik ook nog eens met de overgang begonnen!

en ik laat het allemaal maar gewoon gebeuren,
dan heb ik het maar gehad toch?

Ik kan gelukkig nog wel genieten van de
natuur en al het nieuwe leven om mij heen!

Kijk toch eens naar dit kippenkuiken,
nu 20 gram wegend,
Wat een lief klein wezentje,
geboren op Moederdag notabene…
d’r eigen moeke heeft haar in de steek gelaten!
en nu ben ik haar pleegmoedertje geworden ;o)



Ik doe mijn best om mijn leventje weer
op rit te krijgen…maar dat heeft tijd nodig!
Lieve Groetjes en hopelijk tot gauw
XXX

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een dotje......die zou ik ook graag adopteren hoor ;0)
    Ze kunnen zo heerlijk tam worden....echt een maatje.......en dat kun je nu wel gebruiken.
    Sterkte en liefs, neem je tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil je veel sterkte wensen. Ook ik heb het één en het ander te verwerken en dat gaat niet zonder slag of stoot. Als je zin hebt lees je de rest maar op mijn blog.
    groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anna.
    Lees net dat je erg veel narigheid hebt op het moment.
    Hoop dat je je snel weer beter en sterker voelt.
    Het leven geeft jouw op het moment veel downs, maar zoals je weet komen er ook weer veel ups.
    Sterkte meid!!!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen