EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .


KIJK OOK EENS OP MIJN NIEUWSTE BLOG... WAAR IK ALLERLEI HOBBYMATERIALEN TE KOOP AANBIED!

IK BEN ER ZOJUIST MEE BEGONNEN, DUS NOG NIET VEEL TE ZIEN, MAAR KOM REGELMATIG TERUG, WANT ER WORDEN TELKENS WEER NIEUWE SPULLEN AANGEBODEN!!!
http://annawood-timeless-crafts.blogspot.com/




~Naald Vilten

big_horn_sheep

Deze prachtige Vilten dieren zijn gemaakt door
Teresa Perleberg en
HIER
kun je er nog meer bekijken, ze zijn ook te koop!
 brown-mouse elk lamb scooby-do wood-duck

7 opmerkingen:

  1. I love them all! The duck is incredible!
    xx, shell

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh wat mooi..... ik ga zo even bij haar kijken
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo leuk weer!!
    Ben helemaal verliefd op dat kleine lammetje.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lammetje én het muisje hebben mijn hart gestolen. Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for featuring my art! I am honored!
    Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Teresa
    thanks.
    I just love your little animals...youre the best ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow, wat een kunstwerkjes, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen