EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Een stapje verder….

Ik ben gek op houten figuurtjes van
Appletree, zoals hierboven
Deze hangt aan de deur aan de kant van de overloop!
klik hier voor website van groothandel.


Eindelijk zijn we weer een stapje verder
met mijn nieuwe hobbyruimte!
Ik heb nog steeds heel veel dozen
niet kunnen vinden, maar iedere dag
als we op zolder gaan zoeken; dan vinden we
weer iets van wat ik nodig heb, 
voor het freubelen!

Ik heb al verschillende planken aan de muur
die ik de laatste paar dagen wit geschilderd heb.
Door het vochtige weer. droogt de verf
niet echt snel, maar toch zijn er ‘n paar planken droog
en kan ik dus weer wat spullen kwijt.


Zoals deze grote glazen potten
die ik door de jaren heen verzameld heb,
en waar ik vanalles en nog wat in bewaar,
zoals mijn vele knopen,
maar ook de reserve zaagjes en bijv. kurken.

Ik vind het Super leuk om
lampenkappen en hun poten te versieren,
ze een 2de leven te geven zeg maar…
helaas zijn ze behoorlijk prijzig en 2de hands
is het moeilijk om leuke poten en kappen te vinden.
maar zo af en toe dan vind ik toch wat leuks.
Als mijn kamertje klaar is, kan ik
weer lekker aan de gang!!!
Ik heb alweer verschillende ideeën
om te freubelen!

      

Ik vond de kleur van de laatjes
toch niet helemaal bij mij en bij mijn kamertje
passen, dus heb ik ze wit geschilderd
maar nog steeds is de verf niet droog
dus de knopjes moeten nog even geduld hebben
en ik kan de laatjes ook nog niet sluiten.
Klik hier..

Deze prachtige keukenrolhouder heb ik
gekocht bij Eleonore en de kist~sjablonen
op de achtergrond heb ik laatst op een
brocantemarkt in België gekocht!

Langzaam maar zeker kom ik steeds dichter bij
het uiteindelijke doel…
Een prachtige kamer, over vol met allerlei spullen,
en voor mij helemaal alleen!

Word vervolgd!
Lieve Groetjes, Anna

1 opmerking:

  1. Niets is zo fijn om een eigen ruimte te hebben waar je gezellig je eigen ding kan doen. Ook zo handig dat je niet steeds op moet ruimen.
    Toch fijn als je je ingepakte spulletjes kan uitpakken, je komt toch altijd weer dingen tegen waar je niet van wist dat je ze nog had.
    Groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen