EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Weer borduren…

Ik heb mijzelf opgegeven voor een cursus
Coupeuse, Ik hou van een bepaalde
kledingstyle die ik eigenlijk nergens kan kopen,
dus ga ik proberen om zelf patronen te tekenen
om dit soort kleding zelf te maken.

Op de foto hierboven zie je de kleding
van Magnolia Pearl.
dit is een beetje de style waar ik van hou…
KLIK HIER om naar haar blog te gaan.


Ik heb op internet gezocht naar winkels
In Limburg waar ze modestoffen verkopen.
We zijn naar 4adressen van die lijst gereden
maar helaas geen stof te vinden,
maar wel een prachtige borduurwinkel ontdekt
in Roermond; Naald en Draad.

 
Ik heb hier een bloemenpatroontje gekocht
en hartjes, gemaakt van borduurstof
en dan 3 onder elkaar met een stukje lint ertussen
en een paar kleurtjes pure zijde garen,

en ook nog vierkantjes met een
stukje kant erom heen, om bijv. een
geurkussentje van te maken!!


  Als het af is laat ik het jullie
wel zien, ik heb niet zoveel tijd om te knutselen.
Ik ben vooral aan het schuren, verven, en structuren.
Ons oude huisje is nog lang niet zoals
we het graag willen, en daarbij heb ik
alle knutselspullen nog in dozen gepakt zitten
en op zolder staan, en mijn toekomstige hobbyatelier
is nog niet eens ge~verbouwd!!!
Maar zoals je ziet kan ik het toch niet laten.hihi

  
Lieve groetjes en een fijne knutselweek!!

6 opmerkingen:

  1. Magnolia Pearl heeft ZULKE mooie dingen, ook wel een beetje mijn stijl, soms ;)
    Leuk weer borduren, is lang geleden voor mij, wie weet van de winter. Maar heb nog zoveel andere dingen te doen ook, TE veel plannen en te weinig tijd hihi.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor je eigen kleding maken,ik hou ook van die stijl,allemaal niet zo strak en ik noem het landelijk nonchelant haha,ik zou ook wel een curcus willen doen voor met de naaimachine,ik hou ook ons krantje in de gaten,want soms staat het erin,lief je borduurtjes,ben benieuwd,lekker voor in de wintertijd,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de mooie Link van Magnolia Pearl.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie blog heb je, jij bent ook iemand die zich niet vlug zal vervelen en met honderd dingen tegelijk bezig is. Zelf ben ik ook zo een creatieve bij en kan daar heerlijk tot in rust komen.
    Ik zal dit blog zeker blijven volgen.
    Groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anne

    Mijn moeder gaat veel haar stoffe in Weert kopen.

    Het Goedkope Huis
    Maaspoort 58
    6001 BR Weert
    Tel: 0495-533552

    Op mijn blog heb ik nu ook een link naar Magnolia Pearl en er natuurlijk wel bij vermeld dat ik de link van jou heb.
    groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anne

    Je schreef:

    behalve die schoenen dan die ze dragen...hihi
    vind ik niet echt romantisch ...jij wel?

    Nee, Romantisch of mooi zijn ze niet, maar ik vind ze wel passend in het geheel wat ze heeft neergezet.:-)
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen