EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Ons nieuwe huisje…

Voor diegene die graag willen weten
hoe het vordert met ons nieuwe oude huis en tuin?
Ik heb nog een 2 tal andere blogs waar je
kunt lezen en foto’s kunt kijken over de verhuizing
en over de grote tuin en mijn vele dieren
die ondertussen weer een
nieuw plekje hebben gekregen…

De tuin en zo ook het huis zijn zoals ik al eerder schreef
erg verwaarloosd en
er is veel achterstallig onderhoud!
dus voorlopig zal ik zelf niet veel knutselen
Ik ben zelfs nog te moe om ‘s avonds te haken
om mijn mooie sprei af te maken!!!
maar dat komt vast wel weer een keertje!!!
Ik blijf wel regelmatig posten
om jullie (hopelijk) te inspireren!

LINK NAAR MIJN TUINBLOG!

LINK NAAR MIJN HUISBLOG!

sprei 
Groetjes XXX

1 opmerking:

  1. Af en toe niets doen kan ook weleens lekker zijn hoor!!! Enne wist niet dat je meer blogs had, volg ik je daar? of ben ik nu weer eens in de war..
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen