EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Waszakken!

bad
Ik heb deze foto ooit op internet gevonden
Ik weet jammer genoeg niet meer waar,
als jullie het weten, of het is je eigen foto?
geef maar even door, graag!?
Dit heb ik altijd zo’n sfeervolle badkamer gevonden,
zó simpel en toch zó mooi…
en vooral die waszakken trekken telkens
weer mijn aandacht, dus ik dacht
Ik ga ze zelf eens maken…
een post of wat terug heb jullie foto’s
laten zien van meel- en postzakken,
en wat je ermee kunt creëren.
~ LINK ~

Omdat ik er moeilijk aan kon komen
en dan tevens flink aan de prijs waren, heb ik een
andere oplossing gezocht…

Deze super mooie linnen doeken die veelal
op een boerderij worden gebruikt!
Ik heb er laatst verschillende gekocht
en waszakken van gemaakt
maar ook diverse geurzakjes en kussentjes!

De geurzakjes heb ik gisteren allemaal verkocht maar
de waszakken zijn blijven hangen!
En dat vind ik totaal géén probleem hoor!
want dan denk aan mijn nieuwe badkamer
die er aan zit te komen, en aan de bovenste foto;o))

 

XXX

3 opmerkingen:

  1. Vind die van jou nog mooier!!!! Leuk hoor moet snel aan de slag met mijn postzak, misschien zo wel.
    Ik heb trouwens een giveaway dus als je zin hebt om mee te doen, kom langs.
    Groetjes en een fijne dag, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig.......was ik maar zo handig met naald en draad........
    Een plaatje om te zien.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zo`n badkamer wil ik ook wel,schitterend en die van jouw zijn prachtig geworden,dat ze zijn blijven hangen,ik had er zekers wel 1 genomen haha,ach die tijd komt wel weer,dat ik kan gaan shoppen,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen